Termeni si conditii

Termeni si conditii pentru transportul pasagerilor pe ruta “TRANSFER AEROPORT”

CONDIȚII GENERALE DE CĂLĂTORIE PE RUTA “TRANSFER AEROPORT”

  • Voucher-ul de călătorie este nominal, valabil numai pentru titular (nu este transmisibil).
  • La eliberarea voucherului de călătorie, pasagerul are obligația de a verifica datele înscrise pe acesta, orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
  • În tariful biletului de transfer aeroport este inclus un singur bagaj de cală, surplusul de bagaj se taxează separat cu 35 lei/piesa bagaj /pers și se va anunța cu cel puțin 1 zi înainte de plecare pentru a se asigura spațiul necesar pentru bagaje.
  • Se respectă graficul de plecare.
  • Pasagerul are obligația ca la achiziționarea biletului să își programeze plecarea astfel încât să ajungă la Aeroport cu cel puțin 2 ore înainte de decolarea avionului.
  • În caz de întârziere a avionului, pasagerii sunt așteptati cel mult 5-10 minute peste ora programată a cursei .
  • În cazul în care PASAGERUL nu se poate prezenta la îmbarcare datorită întârizerii avionului, în intervalul alocat de 5-10 minute, acesta poate lua următoarea cursă, cu condiția ca aceasta să aibă locuri disponibile. Repartizarea in limita disponibilității de pe o cursă pe alta se face într-un interval de max. 12 ore!
  • Copiii cu vârsta cuprinsă între 1 și 7 ani plătesc 60 de lei / sens cu locul lor în mașină (la cerere se poate rezerva și scaun auto – în limita disponibilităților).
  • Infantul cu vârsta de până în 1 an beneficiază de gratuitate doar dacă nu ocupă loc în mașină.
  • Se acceptă animale la bordul mașinilor doar dacă sunt însoțite, de talie mică, și cântăresc maxim 7 kg. Aceastea nu vor ocupa loc în mașină ci vor sta la picioare, în cușcă și se va plăti o taxă de 45 lei.
  • Reprogramarea/anularea/RAMBURSAREA rezervărilor atât DUS cât și DUS-ÎNTORS cu mai puțin de 24 de ore înaintea plecării, atrage după sine penalizare de 100%.

Voucher-ul de călătorie își pierde valabilitatea dacă:

  • Pasagerul nu se prezintă la locul, data și ora de îmbarcare stabilite la momentul rezervării.
  • Numărul de telefon este incorect sau telefonul mobil este închis în momentul în care șoferul contactează călătorul.
  • Datele de pe voucher-ul de călătorie (nume, prenume) nu coincid cu datele de pe actul de identitate al pasagerului.

Pentru orice alte intrebari sau nelamuriri, vă stăm la dispoziție la numerele de telefon: 0752 272 591 (telefon non-stop) sau la e-mail office@tst-turistik.ro.

Acești termeni și condiții se pot actualiza periodic. Ultima actualizare: 09.03.2020

Da-ne like si fii la curent cu ultimele noutati!